0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Navigatie wisselen
×
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Aangetekende zending versturen
Verzenden naar het buitenland
Hoe werkt het?
Voorbereiden
Verzenden
Volgen
36
vragen
in de categorie
« Verzenden naar het buitenland »
Hoe kan ik mijn aangetekende zending online volgen?
Hoeveel kost een aangetekende zending?
Kan ik mijn aangetekende zending online volgen in het buitenland?
Ik was thuis, maar kreeg toch een afwezigheidsbericht in de bus. Hoe kan ik klacht indienen?
Wie contacteer ik als mijn internationale aangetekende zending niet is geleverd?
Wat is het verschil tussen een normale zending en een aangetekende zending?
Hoe en waar kan ik een ontvangstbewijs aanvragen?
Welke zegels heb ik nodig om mijn aangetekende zending te frankeren?
Hoe weet ik of mijn internationale aangetekende zending is ontvangen?
Wat gebeurt er met mijn aangetekende zending als mijn bestemmeling niet thuis is?
Waarom is mijn aangetekende zending naar mij teruggezonden?
Kan ik een aangetekende zending online aanvragen?
Hoe weet ik wanneer mijn aangetekende zending is ontvangen?
Krijg ik een bewijs dat mijn aangetekende zending is verzonden?
Hoe verzend ik een internationale aangetekende zending?
Wanneer wordt mijn internationale aangetekende zending geleverd?
Wat neem ik mee naar het Postkantoor of PostPunt om mijn aangetekende zending vlot verzendklaar te maken?
Hoe maak ik mijn aangetekende zending met verzekering op maat verzendklaar?
Waar geef ik mijn aangetekende zending af?
Hoeveel kost een internationale aangetekende zending?
Zijn meldingen van Track & Trace een rechtsgeldig bewijs?
Kan ik een afgiftebewijs via e-mail ontvangen van mijn aangetekende zending?
Hoe frankeer ik mijn internationale aangetekende zending?
Wat is een aangetekende zending met verzekering op maat?
Wanneer voeg ik een ontvangstbewijs toe aan mijn aangetekende zending?
Wie levert mijn aangetekende zending met verzekering op maat?
Is mijn internationale aangetekende zending verzekerd?
Naar welke landen kan ik een internationale aangetekende zending verzenden?
Waar geef ik mijn aangetekende zending met verzekering op maat af?
Welke voorwerpen mag ik niet verzenden met een aangetekende zending?
Welke documenten heb ik nodig voor een internationale aangetekende zending?
Bestaat er een voorgefrankeerde oplossing voor een aangetekende zending?
Wat is de maximale grootte en het maximumgewicht voor een internationale aangetekende zending?
Wie behandelt mijn aangetekende zending in het buitenland?
Waar geef ik mijn internationale aangetekende zending af?
Kan ik een aangetekende zending voor het buitenland via de My bpost app voorbereiden?